לחברות B2B יש צרכים ומטרות ייחודים בכול הנוגע לפעילות שלהם ברשת, צרכים ומטרות שיש לקחת בחשבון כשמתכננים אסטרטגיית קידום ותוכן. חשוב לזכור שהשניים קשורים ומשפיעים אחד על השני. זו ההזדמנות להבין את קשרי הגומלין בין SEO לאסטרטגיית תוכן.   במאמר הזה נסביר על: ההבדל בין SEO לחברות עסק-אל-עסק (B2B) וחברות עסק-אל-לקוח (B2C) איך לבנות אסטרטגיית

קרא עוד

קשה להאמין, בהתחשב בכמות העצומה של אתרים זמינים ברחבי העולם, אבל יש חברה אחת ויחידה, בסביבה זו מבוזר, שמכתיבה את התנהגותם של מיליוני אתרים – Google. כמעט כל חברה שרוצה יש לי משמעותי

קרא עוד